Топ новини:

Петър Христов за стойността на корпоративното почистване

17 Септември 2018 коментара Младежка медия;
Петър Христов за стойността на корпоративното почистване

Ние от MediaCafe.BG вярваме в личните истории, които правят града ни едно по-стойностно място за култура, инвестиции и развиване на бизнес в най-различни сфери на обществения и индустриален живот. Затова днес стартираме нова рубрика, в която ще ви запознаем с хора, започнали от нищото и изградили собствен бизнес на пловдивска територия. Ще обхванем възможно най-разнообразите бизнес сфери, за да разберем кое е общото, което, въпреки различията в интересите, ни води към една цел – по бъдем по-добри и да живеем по-добре.

Днес ви представяме Петър Христов. Той е роден през 1980 година в Смолян. Завършва средното си образование в Пловдив и Висше образование в Техническия университет град Габрово със специалност Индустриален мениджмънт защитава магстърска степен по същата специалност. Любимите му хобита са бойните спортове и планинският трекинг, които практикува редовно в свободното си време. През 2004 г. попада на статия във в. Капитал, която анализира 10-те бранша, които в следващите 10 години ще имат голямо развитие в България.

Един от тези браншове е професионалното почистване. И така с малък капитал и персонал от трима души през 2005 година стартира фирма EUROCLEAR с основен предмет на дейност професионално почистване. Към днешна дата EUROCLEAR е една от водещите фирми в сферата на корпоративното почистване в Пловдив и региона с опитен персонал от над 120 човека обслужващи всякакъв тип обекти производствени, търговски, административни и др. Петър Христов е съсобственик и на две други компании опериращи в сферата на услугите. Фирма Сикритс ООД занимаваща се с охранителна дейност и ПТ Фасилити Сървисез ООД компания за управление на недвижима собственост.

- Г-н Христов, като първи въпрос нека уточним какво е корпоративно почистване?

Казано с едно изречение това са всички дейности и процеси които се извършват за поддържане на чистотата, комфорта и естетическата визия на обекти, в които се извършва търговска, административна или производствена стопанска дейност. 

- Защо все повече компании започват да използват Вашите услуги вместо да си организират тези дейности и процеси сами?

Защото срещат трудност при организацията и контрола на тази дейност . Ако приемем, че управлявате производство на дадено нещо и за да поддържате чиста и приятна работна среда в помещенията, са Ви необходими 12 хигиениста на двусменен режим  това е още едно звено, което трябва да се администрира, организира, контролира и няма нищо общо с основната Ви дейност, която носи приходи.

Затова и световната тенденция е всички нестратегически за компанията дейности да се аутсорсват на външни изпълнители. По този начин потенциала и капацитета на човешкия ресурс ще се съсредоточи върху основната дейност на компанията, което в крайна сметка води до увеличение на приходите.

- Добре, каква стойност добавяте на Вашите клиенти чрез услугите които им предоставяте?

Списъкът с ползите от поддържането на чиста работна среда е дълъг, но сега ще разгледам  две, на които мисля, че не се обръща особено внимание, а те са важни! Първо - чистотата продава! Всички ние продаваме нещо – едни продават времето си, други стоки или услуги. Така работи икономиката. Всичко се гради на продажби и по-успешен е този, който продава повече. Статистиката сочи, че 70% от решението за покупка, което клиентите взимат, е следствие на първото впечатление, което създадете в тях. Лицето на Вашия бизнес е сградата, в която той се помещава. Чиста и подържана сграда създава добро впечатление и съответно помага да увеличите вашите продажби.

Второ – чистотата увеличава производителността! Околната среда влияе изключително много за психологическото състояние на човека. Доказано е, че мръсните, мрачни и запрашени помещения потискат и депресират човека, от което спада коефициентът му на полезно действие. Чистата и приятна работна среда мотивира и вдъхновява. И ако приемем, че мотивацията и вдъхновението на служителите е основата на високата производителност резултатът е на лице.

За това винаги в разговор с наши клиенти им казвам, че почистването добавя стойност към техните продукти или услуги и разходът направен за него се изплаща.

- На какво се дължи устойчивия растеж на EUROCLEAR през годините?

От солидния опит в предоставянето на услуги в различни малки, средни и големи организации мога да кажа че, две са нещата които компаниите търсят при взаимоотношенията с доставчик и това са: Да направим тяхната работа по-лесна и работата им с нас да е лесна! Това е идеята на самото партньорство да улесним, да бъдем от полза, да добавим стойност.

При взаимоотношенията с клиентите ни се стремим да се придържаме към правилото „С НАС Е ПО-ЛЕСНО“ и това ни прави дългосрочен и желан партньор. А както знаем лоялните клиенти са основата за устойчиво развитие на всяка компания.

Клиентът иска отношение и разбиране и ние даваме точно това.

- Какво планирате за бъдещото развитие на компанията?

Предвид бурното развитие в последните години на Фасилити услугите, в следствие на разбирането от страна  на мениджърите за професионално управление на всички вторични (подкрепящи) процеси в една организация с оглед подобряване на производителността на служителите и ефективността на първичния бизнес процес. Решихме като доставчик на една от Фасилити услугите Почистване, стъпвайки на 15 годишния опит от работата ни с корпоративни клиенти, да създадем нова иновативна и предлагаща повече услуги компания. 

Компанията ще предлага по-широк спектър от договорени услуги, свързани с подпомагане на основната дейност на организацията. С развитието ни ще добавяме услуги, като крайната ни цел е да предложим ефективни и икономически ефикасни решения на клиентите ни за координиране и управление на всички вторични процеси в техните организации. 

Повече за услугите на Euroclear може да намерите ТУК

тагове: почистване, корпорации, пловдив, фирми, чистота, бизнес, клиенти, капитал, история