Топ новини:

Пловдивски дигитални агенции дават пример за развитие на бизнеса

04 Февруари 2019 коментара Младежка медия;
Пловдивски дигитални агенции дават пример за развитие на бизнеса

Най-голямата дигитална агенция в южна България отвори врати в Пловдив

SEOMAX и Tendrik обявиха официалното си сливане

Пловдив има много добри примери за успешен бизнес. През последните няколко години, градът под тепетата стана привлекателно място за инвеститори от близо и далече, които решиха да реализират идеите си именно в стария Филипополис или да разширят дейността си, избирайки античния град.

Оказва се обаче, че не са никак малко онези представители на родния бизнес, които искат да разширят дейността си, но изпитват затруднение с тази никак не лека задача. Това е препятствие пред местните предприемачи, основно поради финансови причини. Голяма част от собствениците на бизнеси искат да стимулират развитието на дейността си, но не искат да рискуват, използвайки финансиране от банкови или финансови институции. 

Две пловдивски фирми дадоха добър пример не само за възможността за разширяване на собствения бизнес, но и очертаха ясна дефиниция на понятието лоялна конкуренция. Две от най-изявените местни дигитални агенции Tendrik и SEOMAX обявиха своето официално сливане на 04.02.2019 година и по-този начин дават началото на една от най-големите уеб агенции в страната. Решението на собствениците на двете агенции е на родния пазар да оперират под бранда SEOMAX, а Тendrik да се запази като бранд за международни клиенти.

И двете фирми откриват дейност през 2015 година, а техните собственици, Петър Дяксов и Любомир Атанасов успоредно развиват екипите си, целейки да предлагат възможно най-добри дигитални услуги. Това включва създаването на уеб сайтове, редизайн на вече съществуващи сайтове и онлайн магазини, дизайн, брандинг, дигитален маркетинг и реклама. 

Основателите на двете агенции споделят, че лоялната конкуренция е важна за развитието на всеки бизнес, както и създаването на контакти. Превръщайки се във водещи уеб агенции в Пловдив, те решават да надскочат себе си и обединяването на фирми се появява като релевантна идея. След известно обсъждане, решението е взето и вече SEOMAX и Tendrik оперират като едно цяло.

Атанасов и Дяксов споделят, че единственото притеснение, което са имали, е относно сработването на екипите, но това бързо отшумяло. В момента SEOMAX работи с екип от близо 20 души, обособени на отдели за уеб разработка, дизайн, дигитален маркетинг, SEO и разбира се, акаунт мениджъри. Наемането на нови хора вече е започнало и компанията е в процес на избиране на подходящите кадри. Офисът им е с нов адрес ул. Вълко Шопов 2Б в ж.к. Тракия, до бившата Мебелна къща.

От SEOMAX са категорични, че са конкурентноспособни на най-големите агенции в бранша и не крият амбицията си, че целят до 2 години да работят с водещи международни брандове.

тагове: бизнес, пловдив, фирми, дигитален маркетинг, реклама, facebook, tendrik, петър дяксов