Топ новини:

Стив Кайл и Боян Бенев за ролята на комуникацията на третата публична лекция на 9 Academy

13 Декември 2013 коментара Mediacafe.bg;
Стив Кайл и Боян Бенев за ролята на комуникацията на третата публична лекция на 9 Academy

Не бъдете егоцентрични в бизнеса – отделете повече време, за да разберете какво искат потребителите. Този ценен съвет даде вдъхновяващият Стив Кайл по време на третата от поредицата публични лекции, които бизнес академия 9 Academy организира. В рамките на събитието изпълнителният директор на софтуерната компания MammothDB Стив Кайл разказа за своя опит и предаде ценни съвети пред студенти в УНСС по темата „Ролята на комуникацията”, която презентира съвместно с друг известен предприемач – Боян Бенев.

“Разказването на истории трябва да бъде интегрирано във всеки аспект на комуникацията”, смята Стив Кайл. Той определи бизнеса като „персонално интимен” и препоръча „да сме по-човечни в начина, по който комуникираме” продуктите си. По думите му малък процент от клиентите ги е грижа за продукта или услугата, която дадена компания предлага, но е важно точно те да бъдат най-усилено таргетирани.

„Вие не продавате продукт, вие се стараете да изградите дългосрочни взаимотношения. Лоялността е важна”, допълни той.

Според другия гост лектор на срещата - Боян Бенев, в България има по-ниско ниво на лоялност, отколкото в други страни, заради ценовата чувствителност. За изграждането на успешна комуникация той препоръча компаниите да комуникират дългосрочни ценности, като например времето. Ако те акцентират върху времето, което продуктът би спестил, клиентите ще оценяват по-високо стойността му, защото свободното време става все по-малко и по-ценно.

По думите на Бенев компаниите прекалено много се фокусират върху качествата на самия продукт, вместо върху стойностите, които той създава и начинът, по който променя живота на потребителя.

Според него увереността, ентусиазмът, страстта и позитивната енергия са ключовите елементи, ако трябва да презентираме идеята си за кратко време.

„Ролята на комуникацията” беше последната публична лекция преди старта на бизнес академията 9 Academy. Крайният срок за записване изтече и започна селектирането на изпратените кандидатури. То ще продължи до 18 декември, когато всеки от кандидатствалите, ще разбере дали ще има възможността да премине през 9-те кръга на успеха на академията и да се учи от едни от най-добрите експерти в България.

Случващото се в 9 Academy може да следите на сайта на академията – www.9academy.com

***
За 9 Academy:
В академията ще бъдат приети 50 участници, които ще преминат през девет модула на обучение, даващи познания в областите предприемачество, маркетинг, финанси и счетоводство, HR, НПО, Правни въпроси, PR, Digital/ IT, продажби.

Всеки може да кандидатства свободно в 9 Academy, като един от най-важните критерии при селектирането на кандидатурите ще бъде мотивацията на участниците и как те виждат полезността на академията за бъдещото си развитие.

Кандидатстването в 9 Academy е възможно на сайта на академията – www.9academy.com до 11 декември 2013 г. Обучителната програма стартира от януари и ще приключи в края на месец май 2014 г. В нея изключително много ще се заложи на индивидуалната обратна връзка за участниците. Те ще работят с екип от обучители, който ще организира техните индивидуални и групови задачи и ще изгради цялостния цикъл на обучението им.

 

тагове: бизнес, предприемачество, лекция, дискусия, академия