Топ новини:

Фейсбук-маркетинга с нова методология през 2018

12 Февруари 2018 коментара Младежка медия;
Фейсбук-маркетинга с нова методология през 2018
Кои са новостите във Фейсбук през 2018? Как да рекламираме и кои са проблемите, които ще срещнем? 
 
За тези тенденции споделя известният фейсбук маркетолог Стилиян Запорожанов, който в началото на март ще бъде в Пловдив за най-мащабното събитие за Фейсбук маркетинг до сега!
 
А ето и част от темите:
 
Брандинг: Липса на брандинг, авторитет и доверие в потребителя. 
  • Това е най-честата причина, която спира човек да купи от вашия бизнес.
Пазар: Непознаване на пазара и таргет потребителите
Конкуренция: Всеки ден се появява нова конкуренция.
Цени на рекламите: В пъти по-високи от преди 1 година и ще става все по-скъпа.
Ограничен ФБ трафик: Органичния рийч “умря”. 
Очаквания: Нереални очаквания за нереална възвръщаемост.
Липса на знание: Неразбиране на онлайн маркетинга. Истинският специалист по онлайн маркетинг трябва да може да оперира на няколко нива, а не само в една определена ниша. 
 
Как са се променили нещата през годините:
 
През 2009г. Потребителят е консумирал 2-3 пъти съдържание (видео, статия, снимка и тнт.) преди да вземе решение за покупка. 
През 2010г. броят съдържание става средно 5.3 
През 2011г. броят се удвоява 10.4
През 2015г. “Информационната ера (над 15 и повече)
През 2017г. - Проучване + Доверие/Авторитет + Личен контакт 
 
Какви са промените на фейсбук algorithm през 2018?
 
 Повече хора, по-малко бизнес.
  • Създаване на ангажираност за по-добри резултати (Разговор) (fb live; Groups, No-Engagement bait, CopywritingTricks)
  • Забравете старите стратегии, в които страницата ви трябва да бълва по няколко поста на ден. По-добре измислете един пост, но той да е качествен, интересен и привличащ внимание.
  • Правете повече фейсбук live видеа. Всеки един бизнес може да имплементира тази функционалност, но първо анализирайте стъпка по стъпка какво може да дадете и покажете.Това е един изключително силен и ефективен метод чрез който да достигате до повече хора. 
  • Фейсбук затяга мерките около Engagement bait. Постове от типа “Харесай това/Коментирай, ако..” ще са силно ограничени. 
 
Локални Новини (и реклами?) 
 
Ще се види ограничение в чуждестранните страници, които следваме и ще се даде приоритет на локалното съдържание на наши приятели, бизнеси и новини. Все още не е потвърдена информацията дали това ще се отнася и за рекламите.
 
 
Печелене на Рекламните Аукциони. 
Фейсбук ще търси повече качествени реклами или рекламодатели с по-големи бюджети. Трябва да се научите на Mannual Bidding стратегия, с която да можете да изпреварвате конкуренцията. ( В шоуто ще има видео по тази тема)
 
Използване на повече Influencers и Messenger Marketing 
 
 
(най-силна ангажираност, влогове, скрито или директно позициониране, чат)
Инфлуенсърите имат изградено доверие, както и голяма аудитория до която да достигнете по-бързо до по-голям брой потребители.
  • Messenger Marketing е друг много важен и силен инструмент, който ви дава възможност да комуникирате пряко с хората.
Извод: Директните реклами стават все по-скъпи, а потребителите стават все по-изискващи, любознателни и проучващи. Фейсбук ще допуска само качествени реклами (или с големи бюджети)
 
 
Ако всичко това ви е заинтригувало, зала "България" Конгресен Център, Международен Панаир Пловдив ви очаква на 1-ви март от 19 часа.
 
Още за събитието прочетете ТУК, както и в страницата на Limacon ТУК
 
 
тагове: фейсбук, маркетинг, методи, курс, панаир, пловдив