Топ новини:

Фейсбук-маркетинга с нова методология през 2018

22 Февруари 2018 коментара Младежка медия;
Фейсбук-маркетинга с нова методология през 2018

Кои са новостите във Фейсбук през 2018?  Как да рекламираме и кои са проблемите, които ще срещнем?

За тези тенденции споделя известният фейсбук маркетолог Стилиян Запорожанов, който в началото на март ще бъде в Пловдив за най-мащабното събитие за Фейсбук маркетинг до сега!

Фейсбук отново промени правилата на играта, а това неминуемо води до по-стриктна и детайлна грижа за нашето онлайн присъствие.

Все повече се наблюдава липса на брандинг, авторитет и доверие в потребителя, а това е най-честата причина, която спира човек да купи от вашия бизнес. Дори вашето онлайн присъствие да не бълва постоянно съдържание, старайте се то да е подредено, последователно и реално.

Непознавато на пазара е друг сериозен проблем. Опознайте детайлно пазара, поведението и интересите на потребителите на които предлагате вашите услуги и продукти и периодично подновявайте информацията. 

Всеки ден ще се сблъскваме с нови онлайн играчи, защото конкуренцията драстично се увеличава, а това отново ни отвежда до първия проблем, в който е задължително да обърнем внимание на това, как изглеждаме в очите на нашите клиенти и какво доверие сме създали.

Пригответе по-големи бюджети за реклама, защото цените стават все по-високи, а органичния рийч “умря”. Още в началото на януари месец тази година Фейсбук пусна информация за новите промени в алгоритъма. Това е й най-честият проблем, с който се сблъскват дори и напредналите собственици на бизнеса. Не се фокусирайте на 100% върху продуктите, които рекламирате, а се информирайте и следете маркетинга и промените, които се случват в самата платформа.

Ето и малко статистика за изменията на фейсбук рекламите:

 За последните 7 месеца до 1 година
- 130% увеличение CPC
(cost per click = цена ли клик)
- 170 % увеличение на CPM
(cost per impressions = цена на 1000 показвания)

Доверете се на маркетинг отдел, а ако не може да си позволите такъв учете постоянно и взимайте от всички звена, защото истинският специалист по онлайн маркетинг трябва да може да оперира на няколко нива, а не само в една определена ниша.

Промените през годините са се изменили драстично. Докато през 2009г. потребителят е консумирал 2-3 пъти съдържание тип видео, статия или снимка преди да вземе решение за покупка от 2017г. Нещата стоят по друг начин. Потребителите правят детайлно  проучване, търсят създаден авторитет и доверие и се допитват до личния опит на техни познати и приятели.

Какви са промените на Фейсбук Algorithm през 2018?

                                                            ПОВЕЧЕ ХОРА, ПО-МАЛКО БИЗНЕС

Забравете старите стратегии, в които страницата ви трябва да бълва по няколко поста на ден. По-добре измислете един пост, но той да е качествен, интересен и привличащ внимание. Правете повече фейсбук live видеа. Всеки един бизнес може да имплементира тази функционалност, но първо анализирайте стъпка по стъпка какво може да дадете и покажете.Това е един изключително силен и ефективен метод чрез който да достигате до повече хора. Фейсбук затяга мерките около Engagement bait. Постове от типа “Харесай това/Коментирай, ако..” ще са силно ограничени.

Ще се види ограничение в чуждестранните страници, които следваме и ще се даде приоритет на локалното съдържание на наши приятели, бизнеси и новини. Все още не е потвърдена информацията дали това ще се отнася и за рекламите.

Фейсбук ще търси повече качествени реклами или рекламодатели с по-големи бюджети. Трябва да се научите на Mannual Bidding стратегия, с която да можете да изпреварвате конкуренцията. В новата поредицата от онлайн видеа във фейсбук страницата на Стилиян Запорожанов ще има подробно разглеждане на темата.

Не се страхувайте да се доверите на дигиталните инфлуенсъри, които набират все по-голяма популярност в рекламирането на бизнес продукти и услуги. Така наречените блогърите и влогъри имат изградено доверие, както и голяма аудитория до която да достигнете по-бързо до по-голям брой потребители.

Обърнете силно внимание на вашия Messenger Marketing, друг много важен и силен инструмент, който ви дава възможност да комуникирате пряко с хората.

Като обобщение може да кажем че, директните реклами стават все по-скъпи, а потребителите стават все по-изискващи, любознателни и проучващи. Фейсбук ще допуска само качествени реклами (или с големи бюджети)

Тези теми и изкуството да рекламираш себе си и продуктите си в най-влиятелната социална мрежа в света ще са акцента, ВЪВ ВЕЧЕРЕНИЯ МИНИ-КУРС ПО ФЕЙСБУК МАРКЕТИНГ, който ще се проведена 1-ви март от 19 часа в зала България в конгресния център на Международен Панаир Пловдив. 

тагове: фейсбук, маркетинг, методи, курс, панаир, пловдив