Топ новини:

Пловдив влиза в новия епизод на Нешънъл Джиографик

14 Май 2019 коментара Младежка медия;
Пловдив влиза в новия епизод на Нешънъл Джиографик

„EXPLORE BULGARIA“ СЕ ЗАВРЪЩА ПО NATIONAL GEOGRAPHIC ПРЕЗ ЮНИ

Пети сезон на българската документална поредица е посветен на красотата и мистерията на Пловдив

София, България – „Explore Bulgaria“ се завръща с нов сезон през юни, а снимките на поредицата вече стартираха. За поредна година National Geographic си партнира с продуцентското студио АГИТПРОП. Проектът, който в предишните си сезони ни отведе отвъд познатото за София, Родопите, езера и пещери, този път ще предложи пътешествие за любопитните до града под тепетата – Пловдив. 

Новият сезон следва рамката, установена в предходния – на градска експедиция из един пълен с археологически, архитектурни, културни, съвременни и позабравени изненади град. Петото издание ще включва шест епизода, посветени на приключенията на екипа и водещия, в търсене на уникални истории и истини за Пловдив. 

Популярният български журналист и блогър Драго Симеонов влиза в ролята на водещ и наш гид за втора поредна година. Този път приключенският му дух го отвежда отвъд комфорта на така познатата му столица, в която е израснал и го пренася в красивите обятия на втория по големина град в страната, избран за Европейска столица на културата за 2019 г. За да опознае по-добре духа и същината на Пловдив, водещият се среща с експерти и местни жители, които ще го отведат до интересни локации и ще споделят малко познати истории и факти за миналото и природата на този древен, богат на култура и емоции град. 

„През годините „Explore Bulgaria“ се превърна в емблематична поредица за канала и очаквана възможност за нашите рекламодатели. Високото качество, което постигаме съвместно с продуцентската компания и темите, които подбираме, следват мисията на National Geographic да отведе зрителите по-далеч, отвъд познатото. И тази година имаме възможност да представим България на нашата любознателна аудитория по един нов и неочакван начин.“ каза Красимир Николов, старши вицепрезидент на FOX Networks Group за Централна и Източна Европа. 

Можете да проследите градското приключение на Драго Симеонов в новите епизоди на „Explore Bulgaria“, Пловдив през юни в ефира на National Geographic.

За АГИТПРОП 

Компанията за реализация на творчески проекти в областта на кино, телевизионното и видеопроизводството е създадена през 1997 г. от Борис Мисирков и Георги Богданов, едни от най-утвърдените български оператори и фотографи. Мартичка Божилова е продуцент в АГИТПРОП от 1999 г. През 2012 г. тя заема 49-то място в класацията „100-те най-влиятелни жени” на в-к „Капитал” и в топ 7 на най-влиятелните българи – визионери в творческия сектор, на сп. „Форбс”. АГИТПРОП снима своите документални филми на най-невероятни места - от остров Персина на р. Дунав до известния ромски “Титаник” – бл. 20 в Ямбол; от планините Синай и Арарат до остров Малта и Буркина Фасо. Компанията е продуцирала множество филми, главно документални, които са били представяни и са печелели награди на най-престижните световни фестивали като Кан, Берлинале, Торонто, Сънданс, Амстердам, Лондон и много други. АГИТПРОП е продуцент и на първите оригинални български продукции за HBO и е една от малкото независими продуцентски компании в България с трайно присъствие на европейския филмов пазар. АГИТПРОП е продуцент на множество социални, образователни и рекламни кампании.

За National Geographic Partners LLC

National Geographic Partners LLC, съвместно дружество между National Geographic Society и Disney, има за мисия да доставя на световната публика първокласно научно, приключенско и изследователско съдържание посредством несравнимо портфолио от медийни канали. NGP обединява глобалната мрежа от телевизионни канали на National Geographic (National Geographic Channel, Nat Geo WILD, Nat Geo MUNDO, Nat Geo PEOPLE) с медиите на National Geographic и ориентираните към потребителя платформи, включително списанията National Geographic, National Geographic studios, свързаните с тях дигитални и социални мрежи, книги, карти, медии за деца и други активности като пътувания, глобални преживявания и събития, продажби на архив, лицензионен и електронен бизнес. Разширяването на знанията и разбирането ни за света е основна цел на National Geographic вече 131 години, а сега сме решени да отидем и по-далеч, да прескочим границите в името на нашите потребители... достигайки до милиони хора по целия свят, в 172 държави и на 43 език , всеки месец. NGP връща 27 процента от прихода си към фондацията с нестопанска цел National Geographic Society, за да финансира работата на организацията в сфери като наука, изследвания, архивиране, съхранение и образование. 

тагове: програма, филм, предаване, природа, изследовател